Štítky
Databáze slovíček pro Drill k učebnici Project 1. DEMO lekce, počet hesel: 20
Databáze slovíček pro Drill k učebnici Project 1 - Třetí vydání. Lekce č. 5 - Places - část A - My room, počet hesel: 59
Databáze slovíček pro Drill k učebnici Business Vocabulary in Use - Advanced - SecondEdition. Lekce č. 02 - Management styles 1, počet hesel: 61
Databáze slovíček ve formátu MP3 k učebnici Professional English in Use - Finance.Lekce č. 02 Business finance, počet hesel: 54Audio: Bob Little/Ladislava Knihová
Databáze slovíček ve formátu MP3 k učebnici Professional English in Use - Finance.Lekce č. 01 Business finance, počet hesel: 59Audio: Bob Litle/Ladislava Knihová
Světadíly, země a města anglicky Continents, countries and cities65 států a jejich hlavní města + SmartPhrasesDatabáze slovní zásoby ve formátu pro program DRILL obsahuje 65 u nás nejčastěji používaných zemí a jejich hlavních měst, včetně světadílů, doplněná o barevnou tabulku ve formátu PDF.Celkový počet výrazů a frází je 174.
Databáze slovíček ve formátu MP3 k učebnici Professional English in Use - Marketing. Lekce č. 36 The press, počet hesel: 41 Audio: Bob Little/Ladislava Knihová
Světadíly, země a města anglicky Continents, countries and cities65 států a jejich hlavní města + SmartPhrasesDatabáze slovní zásoby ve formátu MP3 obsahuje 65 u nás nejčastěji používaných zemí a jejich hlavních měst, včetně světadílů, doplněná o barevnou tabulku ve formátu PDF.Celkový počet výrazů a frází je 174. Audio: Bob Little/Ladislava Knihová
Business English Phrases 1 - Meet Business Partners - produkt ve formě ozvučené powerpointové prezentace s animacemi a příjemnou grafikou. Kombinace grafického zpracování a ozvučení rodilým mluvčím výrazným způsobem posiluje zapamatování slovíček a frází.Počet frází: 25Audio: Bob Little/Ladislava Knihová
Autorka: PhDr. Ladislava Knihová, PhD., MBA „Nevyděláváte dost? Vzdělávejte zákazníky“ představuje 11 marketingových strategií založených na vzdělávání zákazníků pro malé a střední podniky. Jde o praktického průvodce současnými trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na vzdělávání zákazníků a na marketingové strategie, založené...